22.april-travanj – DAN PLANETE ZEMLJE

 

22.APRIL – TRAVANJ – DAN PLANETE ZEMLJE

Ovaj dan ljudi na planeti Zemlji obilježavaju kao «DAN PLANETE ZEMLJE» – Dan posvećen opstanku života na ovoj prelijepoj ,ali ojađenoj planeti postupcima ljudi prema očuvanju njenih iskonskih vrijednosti.Stotinama miliona godina Svemogući i Sveznajući Stvoritelj stvarao je različite oblike života na ovoj planeti i pripremao je za dolazak Njegovih Namjesnika – Ljudi-kojim je povjerio da na Zemlji žive u skladu sa obavezama,uputama i odgovornostima koje im je odredio. U vremenu našeg sadašnjeg trajanja došli smo do saznanja da je čovjek na Zemlji postao veoma loš Namjesnik na Zemlji,da je u velikoj mjeri poremetio, svojim načinom života i radnim aktivnostima,red na Zemlji i uveo NERED najgore vrste uništavajući uslove opstanka života i njegovog daljeg uspješnog razvoja.U velikoj mjeri zatrovao je zrak,vodu i obradive površine Zemlje na različite načine. To je dovelo do klimatskih promjena koje za sobom ostavljaju zastrašujuće posljedice.Na stotine ranije postojećih oblika života je trajno uništeno. Ostvarujući zastrašujuću ZLOUPOTREBU NAUKE u velikoj mjeri umanjivao je godinama njenu KORISNU UPOTREBU . Da bi proizveo izuzetno velike koričine čelika ,neophodnog za NAMJENSKU PROIZVODNJU – ili «Industriju smrti» – kako je ja nazivam,koristio je izuzetno velike količine toplotne energije dobijene sagorjevanjem fosilnih goriva/uglja/, ili koksa dobijenog iz kvalitetnih vrsta uglja.Ovom proizvodnjom godinama se zagađivala atmosfera ugljendioksidom i sumpordioksidom.Tako je nastajao tzv. «staklenički efekat» uz nastajanje tzv. «kiselih kiša» koje su uništavale u pojedinim oblastima Zemlje šumska područja i druge zelene površine, neophodne za kontinuirano obnavljanje kiseonika u atmosferi. Ratovi ,vođeni u XX stoljeću – posebno Prvi i Drugi svjetski rat – doprinijeli su uništavanju 164.800.000 ljudskih života u međusobnom sukobu ljudi,sa 7 puta većim brojem ranjenih i trajno onesposobljenih za privređivanje i samostalan život.Ratna razaranja,i upotreba različitih vrsta hemijski oružja(bojni otrovi) – još više su usložavali život na Zemlji,često čineći ga i nemogućim. Uz ovaj DAN PLANETE ZEMLJE -trebalo bi obavezno uvesti i DAN BORBE PROTIV ZLOUPOTREBE NAUKE NA PLANETI ZEMLJI – kao jedini trajni oblik suprotstavljanju Uništavanja svih oblika života na Zemlji – posebno života ljudi – jedinih živih bića obdarenih razumom,koji u velikoj mjeri razum danas koriste na nerazuman način.

osmanbosanac
O meni najbolje govore moji blogovi,moja web-stranica,moji bivši učenici ,moja borba protiv zloupotrebe - zlouporabe nauke,svi moji pronalasci i oni koji pokušavaju da mi otuđe moje pravo na moju intelektualnu svojinu i moje pravo na život dostojan čovjeka na ovoj ojađenoj planeti Zemlji.

Komentariši